CS Go Skin Ticareti Nedir?
5
●178
- 22-09-2025, 01:32:22Bu tarz oyunlarla sık vakit geçiren gençler tanıyorum ancak nasıl para kazanabileceklerine dair maalesef fikirleri yok. TikTokta skin akımları görünce konu açmak istedim. Gerçekten çok para kazanılıyor mu? Burada da satıslarda komisyon vs var mı veya piyasa neye göre belirleniyor?
- 22-09-2025, 01:41:07Cs2 de skin alım satım yaparak para kazanmak imkansızdır. Skini ya aracı sitelerden ya da direkt steam pazardan alırsınız. Aracı sitelerden aldığınızda siteye komisyon ödersiniz bir kere oradan kaybedersiniz. Steam pazarda da fiyatlar çok uçuk. Pazarda 300 dolar olan bir skin aracı sitelerde 180-160 dolar.
Skinlerin fiyatı gelişmelere göre artıyor veya azalıyor. Oyuna yeni bir mod, operasyon, kasa, skin geldiğinde artıyor genelde. Çok uzun süredir de bu yenilikler gelmiyor. Oyun da şuan inanılmaz bir hileci artışı mevcut o yüzden normal rekabetçi oyun modu bile oynanmaz derece de.
Fiyat düşüşü ise yeni çıkan bir skinin bir kaç gün içinde herkeste olduğu içindir. Mesela bir kasa önce 5 dolardan satışa çıkar 1 günde fiyatı 1-2 dolarları görebilir çünkü herkes artık o kasaya sahiptir.
Skinlerin float yani aşınmışlık derecesine göre de fiyat artar veya azalır. Çamur gibi, çizilmiş görüntü varsa değer düşer. Çiziksiz parlayan bir skinse fiyat artar.
Ben bu senenin başında tamamen keyfi olarak 8500 tlye bıçak aldım. 10 gün önce 9500 tlye R10 aracılığıyla sattım. Eğer siteden satmış olsaydım elime 8900 tl gibi bir para geçecekti. Mantığı buradan da kurabilirsiniz. - 22-09-2025, 01:51:592022-2023 senesinde 1.2Milyon dolar ciro yaptık. Cevap evet kazanılıyor. Yurtdışı şirketimize yatırım bile aldık ki Gyro bu işten kazanılan para ile kuruldu.
Steam skinlerin dış pazarlarda alınıp satılmasına izin vermiyor ve bunu ihlal ederseniz sizi banlama hakkına sahip (bunun aslında kuraldaki amacı bizim görüşümüze göre kumarda skinlerin kullanımını engellemek) o gördüğünüz siteler tümüyle steam ile danışıklı dövüş içerisinde.
Neyse velhasıl kelam sonuca gelelim şuanda toplam 56 bin dolar envanter bir kaç hesapta banlı şekilde yatıyor. Elden hiç bir şey gelmiyor çünkü steam kurallarına aykırı olduğunu zaten biliyorduk ve bunu kabul ederek yapıyorduk.
Uzun lafın kısası zevkine yapacaksan tamam ancak onun haricinde başımıza gelenleri anlat anlat bitmez.
Keza belki hatırlayanlar çıkar RyptoSkins diye sitemizide kurmuştuk ancak üzülerek patladık.
Lütfen başıma geleceği bildiğimden peşinen söyliyim bilgi almak için mesaj atmayın çok uzun hikayeler bunlar ve maalesef vaktim yok. - 22-09-2025, 01:52:56Para kazanılmıyor hocam, yani değmez o riske. Genelde oyunu oynayarak haftada 1 kasa düşüyorsunuz orada skin çıkıyor. Fakat bu çıkan skinler %99.9 para etmez şeyler. Bir de kasa düşüyor onun değeri de genellikle 0.20-1 dolar arasındadır. Bu kasayı açmak için 2.49 dolar para vermeniz lazım. Bir ihtimal kasadan silah çıkar diye açanlar var ama 4000 saatim var hep kasa skin satar para biriktirir kasa açarım daha 1 tane bile kasa maliyetinin üstüne skin çıkmadıorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2025, 01:53:45Oyunu bugün sildim, hilecisine çözüm yok. Toxic insanlar var. Oynamayı bilmeyenler ne hikmetse bana denk geliyor. karşı takımın en iyisiyle yakın kill alıyorum benim takıma bakıyorum 10 kili bile yok...cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı sakin oyunlara yönelicem. - 22-09-2025, 02:11:32Steam'deki değeri olan bir itemi Steam üzerinden nakite çevirmenin bir yolu yok ancak bir başka insana satarak paraya çevirebiliyorsunuz. Sadece oyunda skinim olsun diyerek satın alan insanların haricinde bunu para kazanmaya çeviren bazı kişiler var her türlü az birşey değeri olan iteml satın alan. Onlar nasıl paraya çeviriyorlar hiç bilmiyorum.