cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cs2 de skin alım satım yaparak para kazanmak imkansızdır. Skini ya aracı sitelerden ya da direkt steam pazardan alırsınız. Aracı sitelerden aldığınızda siteye komisyon ödersiniz bir kere oradan kaybedersiniz. Steam pazarda da fiyatlar çok uçuk. Pazarda 300 dolar olan bir skin aracı sitelerde 180-160 dolar.

Skinlerin fiyatı gelişmelere göre artıyor veya azalıyor. Oyuna yeni bir mod, operasyon, kasa, skin geldiğinde artıyor genelde. Çok uzun süredir de bu yenilikler gelmiyor. Oyun da şuan inanılmaz bir hileci artışı mevcut o yüzden normal rekabetçi oyun modu bile oynanmaz derece de.

Fiyat düşüşü ise yeni çıkan bir skinin bir kaç gün içinde herkeste olduğu içindir. Mesela bir kasa önce 5 dolardan satışa çıkar 1 günde fiyatı 1-2 dolarları görebilir çünkü herkes artık o kasaya sahiptir.

Skinlerin float yani aşınmışlık derecesine göre de fiyat artar veya azalır. Çamur gibi, çizilmiş görüntü varsa değer düşer. Çiziksiz parlayan bir skinse fiyat artar.

Ben bu senenin başında tamamen keyfi olarak 8500 tlye bıçak aldım. 10 gün önce 9500 tlye R10 aracılığıyla sattım. Eğer siteden satmış olsaydım elime 8900 tl gibi bir para geçecekti. Mantığı buradan da kurabilirsiniz.
Oyunu bugün sildim, hilecisine çözüm yok. Toxic insanlar var. Oynamayı bilmeyenler ne hikmetse bana denk geliyor. karşı takımın en iyisiyle yakın kill alıyorum benim takıma bakıyorum 10 kili bile yok...
Farklı sakin oyunlara yönelicem.