• 22-09-2025, 01:11:49
    #1
    Amerika menşeli ürünlerdeki ek vergiler kaldırılıyormuş ve araçlar da dahilmiş…
  • 22-09-2025, 01:12:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bir ihtimal desek yeridir ona da ek kurallar falan gelebilir.
  • 22-09-2025, 01:13:37
    #3
    Düşmez. Tesla bize araçları Almanya'da üretip gönderiyor.
  • 22-09-2025, 01:19:35
    #4
    Diyor ki resmi gazete "Amerika Birleşik Devletleri'nin (ABD) 2018 yılında çelik ve alüminyum ürünleri ithalatında uygulamaya koyduğu ilave vergiler üzerine" bizde vergi bindirmişiz ama hangi ürünlere sanırım ticaret ile ilgilidir. Araç satış için vergiler ÖTV kapsamında.
  • 22-09-2025, 01:21:19
    #5
    Selam olsun,

    Daha çok sanayi ile ilgili durumlar olacaktır. Son kullanıcıya yansıyacak bir şey beklemiyorum.
    Göreceğiz elbette.
  • 22-09-2025, 01:24:37
    #6
    Amerika'da düşer.
  • 22-09-2025, 01:26:41
    #7
    Zam gelir. Bak gör şaşmaz.
  • 22-09-2025, 02:02:08
    #8
    Halkın yararına bir şey yaparlar mı böyle bişey mümkün değil.
  • 22-09-2025, 02:06:52
    #9
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika menşeli ürünlerdeki ek vergiler kaldırılıyormuş ve araçlar da dahilmiş…
    Bize gelen tesla model y'ler almanya'da üretiliyor, serbest ticaret anlaşması olduğu için ek gümrük vergisi uygulanmıyor zaten