orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amerika menşeli ürünlerdeki ek vergiler kaldırılıyormuş ve araçlar da dahilmiş…
Bize gelen tesla model y'ler almanya'da üretiliyor, serbest ticaret anlaşması olduğu için ek gümrük vergisi uygulanmıyor zaten