• 21-09-2025, 10:52:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar eşim geçenlerde kimyasal gebelik geçirip düşük yaptı rahmin temizlenmesi için kestane bali 🍯 yemesi gerektiğini söylediler.

    Diğer konu burada: https://www.r10.net/off-topic/456261...post1089837125

    Zonguldak'ta bir kestane balı yediydim o tadı hiçbir yerden alamıyorum. Kestane tadı o kadar yoğun ki boğazı yakıyor. Şifa için kullanmıyor genelde. İnternette o tadı trendyolda falan asla bulamadım. Sizler balı nereden alıyorsunuz. Markette satılan balparmak yapay geliyor tadı markettekilerin glikozu bastığını düşünüyorum. Değerli bilgilerinize talibim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Bir sor hocamda 05510290996 buradan wp den dönüş yaparsan sevinirim
      Babamlar trabzonda yanlıs yazmısım hocam tamamdır gün içinde sorup döneceğim
  • 21-09-2025, 10:54:01
    #2
    ✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
    Öncelikle selamun aleyküm
  • 21-09-2025, 10:57:08
    #3
    DijitalMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle selamun aleyküm
    Zonguldak'ın Gökçebey ilçesinin pazarlıoğlu köyünden tüm dünyaya selamlar 😀
  • 21-09-2025, 11:26:23
    #4
    Platin üye
    Babamın 15 tane arısı var sırf biz organik yiyelim diye var 2 3 kovanı kestaneye götürür geri kalanı çiçek balı ovaya gidiyo
  • 21-09-2025, 11:28:46
    #5
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamın 15 tane arısı var sırf biz organik yiyelim diye var 2 3 kovanı kestaneye götürür geri kalanı çiçek balı ovaya gidiyo
    İşte öyle bal bulamiyoruz , bana tedarik edebilir misiniz internettekiler ve markettekiler hep Çiçekli glikoz bali
  • 21-09-2025, 11:32:13
    #6
    Platin üye
    xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte öyle bal bulamiyoruz , bana tedarik edebilir misiniz internettekiler ve markettekiler hep Çiçekli glikoz bali
    Ben istanbuldayım babamlar dayımlar istanbulda dayımın arısı biraz fazla o direk bu işi yapıyo sorayım istersen ona kilosu kac para diye
  • 21-09-2025, 11:34:23
    #7
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben istanbuldayım babamlar dayımlar istanbulda dayımın arısı biraz fazla o direk bu işi yapıyo sorayım istersen ona kilosu kac para diye
    Bir sor hocamda 05510290996 buradan wp den dönüş yaparsan sevinirim
  • 21-09-2025, 11:34:49
    #8
    çok geçmiş olsun..

    elimde orjinal şekersiz bal var fakat kestane değil çiçek balı..

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...l-urunler.html
  • 21-09-2025, 11:34:56
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Platin üye
    xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sor hocamda 05510290996 buradan wp den dönüş yaparsan sevinirim
    Babamlar trabzonda yanlıs yazmısım hocam tamamdır gün içinde sorup döneceğim