Merhaba arkadaşlar eşim geçenlerde kimyasal gebelik geçirip düşük yaptı rahmin temizlenmesi için kestane bali 🍯 yemesi gerektiğini söylediler.

Diğer konu burada: https://www.r10.net/off-topic/456261...post1089837125

Zonguldak'ta bir kestane balı yediydim o tadı hiçbir yerden alamıyorum. Kestane tadı o kadar yoğun ki boğazı yakıyor. Şifa için kullanmıyor genelde. İnternette o tadı trendyolda falan asla bulamadım. Sizler balı nereden alıyorsunuz. Markette satılan balparmak yapay geliyor tadı markettekilerin glikozu bastığını düşünüyorum. Değerli bilgilerinize talibim.