- Arkadaşlar sizce R10un en kötü yanı / hatası nedir?
R10un en kötü yönü ?
39
●1.876
- 20-09-2025, 00:24:08bazen konuların cok gereksız kaldırıldığını silindiğini dusunuyorum ve yakın zamanda yasamıs oldugum bı sorun wpden sövdüğü için neymiş uyelıgıne mudahale edemıyorlarmış forumdan sövmeleri lazmmış zaten adam burdan gorupte yazdı kullanıcı adı bellı şeyi belli bi yaptırım uygulanmıyorsa wpden küfür yemeye devam edelim bari
- 20-09-2025, 00:24:56Bunun önüne geçilebilse, daha şahane olacak herşey.ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2025, 00:26:11
- Arkadaşlar sizce R10un en kötü yanı / hatası nedir?
- Çok güzel bir forum herşey dört dörtlük lakin tek bir yönü bu aralar hoşuma gitmiyor.
- Normal üyeler hep kurumsal üyelerin kollandığını düşünüyor ve çoğu zaman bu konu üzerine açılan konular sonucu birçok normal üyelikten fazla verilen haklar / avantajlar elimizden gidiyor.
- + Fatura kesenle kesmeyenin rekabet etmeye çalışması
- 20-09-2025, 00:26:28Kesinlikle katılıyorum, piyasanın durumu düzelse. Alıcı ve satıcı da korunsa harika olur.AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama tabi bu iş kişide bitiyor maalesef.