• 19-09-2025, 22:17:54
    #1
    Merhabalar arkadaşlar
    Yurt dışında şirket açmak istiyorum fakat biraz araştırınca açması ayrı dert kapatması ayrı dert gibi görünüyor.Yurt dışında şirketini açmış arkadaşlar yol gösterebilir mi ?
    Prosedür tam olarak nasıl işlemekte
    Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim
    Şirketin açılacağı ülke : Amerika Birleşik Devletleri
    Eyalet : Farketmiyor en ucuz neresi ise o eyalet de açabiliriz
  • 19-09-2025, 22:18:37
    #2
    @MaliMevzuat; bu konularda bilgilidir.
  • 19-09-2025, 22:52:28
    #3
    Benim şirketim var hiç bir işleö yapmadım şimdi kapatmak istiyorum kapatmak için paraya ihtiyacım var
  • 19-09-2025, 22:53:31
    #4
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şirketim var hiç bir işleö yapmadım şimdi kapatmak istiyorum kapatmak için paraya ihtiyacım var
    işte bundan bahsediyorum hocam peki toplam açma ve kapama için ne kadar harcadınız
  • 19-09-2025, 22:54:34
    #5
    Açmaya yanlış hatırlamıyosam 175 dolar gibi birşey harcamıştım daha kapatmadım açık kapatmaya 300 dolar istiyolar bataktayım
  • 19-09-2025, 22:55:54
    #6
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açmaya yanlış hatırlamıyosam 175 dolar gibi birşey harcamıştım daha kapatmadım açık kapatmaya 300 dolar istiyolar bataktayım
    Hımm peki hocam özel değil ise ne için açtınız ve neden bir şey yapmadınız durduk yere başkasını zengin ettiniz
  • 19-09-2025, 22:58:26
    #7
    Bir heves wholesale yapmayı düşündüm türkiyedede şirketim var aralarındada ürün al sat yaptırıp amerikada bir portfoy oluşturup ilerde vize vs konularında kolaylık sağlarım diye düşündüm konu o ki şirketin ismini oğlumun isminin ingilizcesi yaptım valla bedava devredilse isteyen devrederim ama kapatmaktan daha pahalıymış
  • 19-09-2025, 23:03:06
    #8
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir heves wholesale yapmayı düşündüm türkiyedede şirketim var aralarındada ürün al sat yaptırıp amerikada bir portfoy oluşturup ilerde vize vs konularında kolaylık sağlarım diye düşündüm konu o ki şirketin ismini oğlumun isminin ingilizcesi yaptım valla bedava devredilse isteyen devrederim ama kapatmaktan daha pahalıymış
    Üzüldüm hocam.Aslında Aliexpress de ürünlerinizi listeleseniz belki de alıcı bulursunuz
  • 19-09-2025, 23:18:44
    #9
    Gönderim maaliyeti üütn tedariği deposu vs bunlar bütçe gerektiriyor şu an ki pozisyonumda biraz zor açıkcası