Yurt dışında şirket açmak istiyorum fakat biraz araştırınca açması ayrı dert kapatması ayrı dert
gibi görünüyor.Yurt dışında şirketini açmış arkadaşlar yol gösterebilir mi ?Prosedür tam olarak nasıl işlemekte
Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim
Şirketin açılacağı ülke : Amerika Birleşik Devletleri
Eyalet : Farketmiyor en ucuz neresi ise o eyalet de açabiliriz
peki toplam açma ve kapama için ne kadar harcadınız