Merhabalar arkadaşlar
Yurt dışında şirket açmak istiyorum fakat biraz araştırınca açması ayrı dert kapatması ayrı dert

gibi görünüyor.Yurt dışında şirketini açmış arkadaşlar yol gösterebilir mi ?
Prosedür tam olarak nasıl işlemekte
Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim
Şirketin açılacağı ülke : Amerika Birleşik Devletleri
Eyalet : Farketmiyor en ucuz neresi ise o eyalet de açabiliriz