Bir heves wholesale yapmayı düşündüm türkiyedede şirketim var aralarındada ürün al sat yaptırıp amerikada bir portfoy oluşturup ilerde vize vs konularında kolaylık sağlarım diye düşündüm konu o ki şirketin ismini oğlumun isminin ingilizcesi yaptım valla bedava devredilse isteyen devrederim ama kapatmaktan daha pahalıymış
Üzüldüm hocam.Aslında Aliexpress de ürünlerinizi listeleseniz belki de alıcı bulursunuz