• 19-09-2025, 11:07:07
    #10
    30 euro üstü olduğu için çorabıma gümrük memurları el koymuştu araba diyorsun hocam
  • 19-09-2025, 11:11:14
    #11
    Gümrükte vergileri düşünce arabanın gaz pedalı kalıyor geriye. Onu diyorsaniz, evet getirebiliyoruz
  • 19-09-2025, 11:38:57
    #12
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de satışa sunulmayan bir modeli Türkiye'ye Çin'den getirsem nasıl alabilirim demek istemiş hocam arkadaş.
    En doğru şekilde siz söylediniz hocam.
  • 19-09-2025, 15:00:16
    #13
    Getirebilir misiniz teknik olarak, evet. Ali Ağaoğlu 2010 da Tesla getirmişti hatta mevzuat o zaman motor hacmi üzerinden vergilendirme vs yaptığı araç da elektrikli olduğu için bayağı da bürokratik iş çıkmıştı vs. Mümkün mü evet, ekonomik ve hayat kaliteniz açısından mantıklı mı, hayır.
  • 19-09-2025, 23:24:00
    #14
    Japonic diye youtube kanalında bundan 4-5 sene öncesinde herşeyi detaylı anlattığı video vardı. Ancak bizim ülkemiz için pek ekonomik değil.
  • 27-09-2025, 14:49:57
    #15
    dev
    Kurumsal Üye
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu dropshipping işi değil ki 😅

    Diğer ülkelere nasıl gönderiyorsunuz onu anlamadım. Yani ben tutupta kore'deki bir aracı dediğiniz ülkelerde yaşayanlara satabilir miyim. Devlet demiyor mu sen kimsin diye. Onu çözemedim.
    Her ulkede cilgin OTV oranlari yok .

    Ben 2-3k euro gumruk ucreti (yilbasinda 20% kdv ile guncellenecek) ile Avrupadan istedigim arabayi getirebiliyorum mesala yasadigim ulkeye.
    Ornegin eger Almanyadan 2. el bir arac begenirsem siparis verip 1000 euro cekici ucreti ile ulkeme getirebiliyorum.
  • 02-10-2025, 21:48:27
    #16
    Arabayı bırakın araba parçası getirmek bile yasak (kargo ve yolcu beraberinde) cam indirme motoru bile sokamazsınız ülkeye
    VORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben Amerikada ve Çinden dünyanın bir sıra ülkelerine araba gönderiyorum. Bilmek istediğim bir konu var. Türkiye vatandaşları Çinden kendi adlarına araba sipariş ede biliyormu ediyorsa eğer TR plaka ala bilirmi. Yasal süreçleri nedir bu işlemin bilgisi olan kişi varmı ?