Çin arabalarını nasıl alıyorsunuz ?
15
●670
- 19-09-2025, 11:11:14Gümrükte vergileri düşünce arabanın gaz pedalı kalıyor geriye. Onu diyorsaniz, evet getirebiliyoruz
- 19-09-2025, 11:38:57En doğru şekilde siz söylediniz hocam.EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2025, 15:00:16Getirebilir misiniz teknik olarak, evet. Ali Ağaoğlu 2010 da Tesla getirmişti hatta mevzuat o zaman motor hacmi üzerinden vergilendirme vs yaptığı araç da elektrikli olduğu için bayağı da bürokratik iş çıkmıştı vs. Mümkün mü evet, ekonomik ve hayat kaliteniz açısından mantıklı mı, hayır.
- 19-09-2025, 23:24:00Japonic diye youtube kanalında bundan 4-5 sene öncesinde herşeyi detaylı anlattığı video vardı. Ancak bizim ülkemiz için pek ekonomik değil.
- 27-09-2025, 14:49:57Her ulkede cilgin OTV oranlari yokserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
Ben 2-3k euro gumruk ucreti (yilbasinda 20% kdv ile guncellenecek) ile Avrupadan istedigim arabayi getirebiliyorum mesala yasadigim ulkeye.
Ornegin eger Almanyadan 2. el bir arac begenirsem siparis verip 1000 euro cekici ucreti ile ulkeme getirebiliyorum. - 02-10-2025, 21:48:27Arabayı bırakın araba parçası getirmek bile yasak (kargo ve yolcu beraberinde) cam indirme motoru bile sokamazsınız ülkeye

VORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.