Hocam bu dropshipping işi değil ki 😅
Diğer ülkelere nasıl gönderiyorsunuz onu anlamadım. Yani ben tutupta kore'deki bir aracı dediğiniz ülkelerde yaşayanlara satabilir miyim. Devlet demiyor mu sen kimsin diye. Onu çözemedim.
Her ulkede cilgin OTV oranlari yok

.
Ben 2-3k euro gumruk ucreti (yilbasinda 20% kdv ile guncellenecek) ile Avrupadan istedigim arabayi getirebiliyorum mesala yasadigim ulkeye.
Ornegin eger Almanyadan 2. el bir arac begenirsem siparis verip 1000 euro cekici ucreti ile ulkeme getirebiliyorum.