BMW 3 Serisi bir tanıdığımda var şehir içinde çok aşırı rahat şehirler arası yaparken biraz daha performansı düşük birde biraz fazla yaktığından şikayet ediyordu diğer araba hakkında bilgim yok ama 3 serisinin kmsi daha düşük ve en önemlisi ileride satarken yaş avantajı var diğerine göre o daha mantıklı görünüyor
Biri e60 diğeri de fındık motor f30 al da ocağına incir ağacı dikilsin. Resimleri ilan numaralarını saklayacak kadar güvensizsen burada fikir almayı deneme istersen hocam
E60 için o kadar verilmez bence. @Serhat; hocamda 200-250 daha altına tertemizini bulabilirsin. F30 öneririm size daha yeni model sayılır. Fakat sağlam bir motor ustasına göstermeniz her zaman şart. Şimdiden hayırlı olsun.