BMW 3 Serisi bir tanıdığımda var şehir içinde çok aşırı rahat şehirler arası yaparken biraz daha performansı düşük birde biraz fazla yaktığından şikayet ediyordu diğer araba hakkında bilgim yok ama 3 serisinin kmsi daha düşük ve en önemlisi ileride satarken yaş avantajı var diğerine göre o daha mantıklı görünüyor