• 14-09-2025, 13:23:23
    #1
    İki araçtan birini alacağım inşallah, ikisi de hatasız boyasız. Hangisini tercih etmeliyim, artıları eksileri nelerdir ?

    Lütfen sağdan soldan duyan arkadaşlar yazmasın sadece tecrübesi olanlar yazsın.


  • 14-09-2025, 13:24:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @Serhat;
  • 14-09-2025, 13:25:08
    #3
    Kişisel Rütbe
    Hocam araçları görseydik en azından ona göre inceleme yapardık
  • 14-09-2025, 13:25:49
    #4
    Hocam görselin ne önemi var ki ? Hatasız boyasız güzel araçlar ikisi de, önemli olan üzmemesi

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araçları görseydik en azından ona göre inceleme yapardık
  • 14-09-2025, 13:26:21
    #5
    E60 ve F30 galiba, ama fotograflarını görsek daha iyi olurdu tabii
  • 14-09-2025, 13:28:29
    #6
    BMW 3 Serisi bir tanıdığımda var şehir içinde çok aşırı rahat şehirler arası yaparken biraz daha performansı düşük birde biraz fazla yaktığından şikayet ediyordu diğer araba hakkında bilgim yok ama 3 serisinin kmsi daha düşük ve en önemlisi ileride satarken yaş avantajı var diğerine göre o daha mantıklı görünüyor
  • 14-09-2025, 13:28:55
    #7
    Hocam evet bilen arkadaşlar anlar diye eklemedim

    Nako1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E60 ve F30 galiba, ama fotograflarını görsek daha iyi olurdu tabii
  • 14-09-2025, 13:32:30
    #8
    Biri e60 diğeri de fındık motor f30 al da ocağına incir ağacı dikilsin. Resimleri ilan numaralarını saklayacak kadar güvensizsen burada fikir almayı deneme istersen hocam
  • 14-09-2025, 13:32:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    E60 için o kadar verilmez bence. @Serhat; hocamda 200-250 daha altına tertemizini bulabilirsin. F30 öneririm size daha yeni model sayılır. Fakat sağlam bir motor ustasına göstermeniz her zaman şart. Şimdiden hayırlı olsun.