• 13-09-2025, 19:52:38
    #1
    Hemen laf etmeden önce diyeceklerimi bir dinleyin,
    Malum araç kredileri, ev kredileri bir hayli yüksek ee önceki SUV modelinde de gördük sıfır faizli bol keseden kredi dağıttılar. Eldeki az birikimi togg da kaldıraç için sermaye olarak kullanıp, sıfır faizli bu arabayı alıp borcu bitince satarak istedigimiz arabaya yada evi almak için ana para olarak kullanmak mantıklı mı acaba ?
  • 13-09-2025, 19:56:56
    #2
    Fiyat belli mi?
  • 13-09-2025, 19:59:00
    #3
    tesla alırdım ben olsam
  • 13-09-2025, 19:59:40
    #4
    Türkiye'de elektrikli araç için en az 5 sene geçmesi lazım. Şarj, servis vs. Ama F10 nin kasası bana göre çok güzel görünüyor.
  • 13-09-2025, 20:00:06
    #5
    bence güzel araba mavi rengine hasta oldum resmen birde faizsiz kredi imkanı var kesinlikle alınır miss gibi araç
  • 13-09-2025, 20:00:39
    #6
    beetle_juice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen laf etmeden önce diyeceklerimi bir dinleyin,
    Malum araç kredileri, ev kredileri bir hayli yüksek ee önceki SUV modelinde de gördük sıfır faizli bol keseden kredi dağıttılar. Eldeki az birikimi togg da kaldıraç için sermaye olarak kullanıp, sıfır faizli bu arabayı alıp borcu bitince satarak istedigimiz arabaya yada evi almak için ana para olarak kullanmak mantıklı mı acaba ?
    Türkiye'de insanların elektrikli araçlarda diğer markalara daha fazla yöneldiği bir dönemde akıllı bir yatırım olmaz bence hocam.
  • 13-09-2025, 20:06:17
    #7
    Hocam tipi vb. güzel ama yazılımsal çok sorunu var.
    Tesla almak daha mantıklı.
  • 13-09-2025, 20:10:14
    #8
    Hocam dediğinizi anladım sizin mantığa göre oldukça mantıklı ama umarım yeni model piyasasını düşürmez
    • beetle_juice
    beetle_juice bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-09-2025, 20:25:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sağlamlık testlerinden iyi sonuç almış, teslanın temel düzey paketleri iyi degil ben olsam alır arkasına'da yancı olmadıgıma dair belirten bi etiket ile yoluma bakardım malum çok partizanlaştırıldı ama milli bi değer olarak tutulması gerektigini düşünüyorum