Hemen laf etmeden önce diyeceklerimi bir dinleyin,
Malum araç kredileri, ev kredileri bir hayli yüksek ee önceki SUV modelinde de gördük sıfır faizli bol keseden kredi dağıttılar. Eldeki az birikimi togg da kaldıraç için sermaye olarak kullanıp, sıfır faizli bu arabayı alıp borcu bitince satarak istedigimiz arabaya yada evi almak için ana para olarak kullanmak mantıklı mı acaba ?
Türkiye'de insanların elektrikli araçlarda diğer markalara daha fazla yöneldiği bir dönemde akıllı bir yatırım olmaz bence hocam.