sağlamlık testlerinden iyi sonuç almış, teslanın temel düzey paketleri iyi degil ben olsam alır arkasına'da yancı olmadıgıma dair belirten bi etiket ile yoluma bakardım malum çok partizanlaştırıldı ama milli bi değer olarak tutulması gerektigini düşünüyorum