Selamlar R10,
Domain satışı şirket olmadan yoğun şekilde olursa sorun oluyormuş bunun için şahıs şirketi vs bir şirket açmak gerekiyormuş dedi yapay zeka. Aklımı iyice karıştırdı ilk her satış sonrası fatura dedi sonra kdv üstüne ekle öyle sat dedi sonra stopaj çıkardı çorba etti her şeyi iyice. Domain satışıyla uğraşan hocalarımız bu konu hakkında net bilgi verebilir mi ? Durum şu ki örneğin 10 20 domain satışa koysak hepsi 1 günde de satılabilir 1 yılda da satılabilir hiç belli olmuyor. Kısa sürede satılırlarsa hesaba büyük para girerse sorun olabilir çünkü banka bunun nereden geldiğini soracaktır. Peki en azından şahıs şirketi kurup domainlerimizi resmi olarak satsak nasıl olacak ? Herhangi bir şirket olup (şahıs ltd vs.) domain satışı yapan hocalarımızdan ricam düzgünce bir anlatabilirler mi ? Her satış sonrası fatura mı kesiliyor, kdv ekleniyor mu, stopaj ödeniyor mu, gelir vergisi ne zaman ödeniyor gibi sorularım olacak domain satışını resmi biçimde yapmak için. Şimdiden teşekkür ediyorum..
Resmi Domain Satışı hk
2
●80
- 09-09-2025, 17:09:17Yani domain özelinde bir bilgim yok fakat yorum yapma gereği duydum farklı bir konuda ben de benzer şeyler yaşadım. Sattığınız veya satacağınız domainlerin fiyatı burada önemli olan. Banka hesabınıza alışılmadık derecede yüklü bir para girerse evet bunu vergilendirmek gerekiyor. Buradaki yüklü para yüzbinler değil. Asgari ücreti geçerse geliriniz takibe alınma ihtimaliniz artıyormuş diye duydumSerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2025, 17:23:28yok hocam yok o kadar satış yaptım hiç bir şey olmaz kafana göre sat geç