Selamlar R10,
Domain satışı şirket olmadan yoğun şekilde olursa sorun oluyormuş bunun için şahıs şirketi vs bir şirket açmak gerekiyormuş dedi yapay zeka. Aklımı iyice karıştırdı ilk her satış sonrası fatura dedi sonra kdv üstüne ekle öyle sat dedi sonra stopaj çıkardı çorba etti her şeyi iyice. Domain satışıyla uğraşan hocalarımız bu konu hakkında net bilgi verebilir mi ? Durum şu ki örneğin 10 20 domain satışa koysak hepsi 1 günde de satılabilir 1 yılda da satılabilir hiç belli olmuyor. Kısa sürede satılırlarsa hesaba büyük para girerse sorun olabilir çünkü banka bunun nereden geldiğini soracaktır. Peki en azından şahıs şirketi kurup domainlerimizi resmi olarak satsak nasıl olacak ? Herhangi bir şirket olup (şahıs ltd vs.) domain satışı yapan hocalarımızdan ricam düzgünce bir anlatabilirler mi ? Her satış sonrası fatura mı kesiliyor, kdv ekleniyor mu, stopaj ödeniyor mu, gelir vergisi ne zaman ödeniyor gibi sorularım olacak domain satışını resmi biçimde yapmak için. Şimdiden teşekkür ediyorum..