Sürekli Böyle SMS Alıyorum Neden? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sürekli Böyle SMS Alıyorum Neden?
9
●
322
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sürekli Böyle SMS Alıyorum Neden?
1
2
08-09-2025, 23:15:31
#1
ademkilic
Selamlar. Sürekli bu tür smsler alıyorum. Bir hesabımı mı zorluyorlar bilmiyorum. Sebebi nedir ve hangi platform olabilir? Yıllar önce açılmış boş bir Facebook hesabım var.
08-09-2025, 23:15:56
#2
SEOKOZ
Biri hacker olmaya çalışıyor üstadım
08-09-2025, 23:16:56
#3
hakanergun
biri hesabınla uğraşıyor hocam
08-09-2025, 23:16:57
#4
ademkilic
Deneme tahtası oldum sanırım. İstesin kodu ileteceğim direkt
helcurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biri hacker olmaya çalışıyor üstadım
08-09-2025, 23:17:01
#5
EmirSoft
Faceyi alırsa İnstayı da alır 😂 aman hocam gelen kodları sansürleyip paylaşın
08-09-2025, 23:18:37
#6
ademkilic
İkisini de alsın boş hesaplar hocam 😂 Sadece neden sürekli deniyor onu anlamadım.
EmirSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Faceyi alırsa İnstayı da alır 😂 aman hocam gelen kodları sansürleyip paylaşın
08-09-2025, 23:18:47
#7
hasanyalsiz
Bir an önce şifrenizi değiştirin zira zaten kendisi biliyor 😄
08-09-2025, 23:24:11
#8
PaSaSa
geçmiş olsun hocam
https://www.r10.net/off-topic/167224...si-sorunu.html
konu tarihime bakın hala geliyor bana o zamandan beri
2012 yılından bu güne kadar geliyor 10 seneyi geçti çaresini bulamadım malesef
08-09-2025, 23:30:11
#9
ademkilic
Asıl size geçmiş olsun hocam o neymiş 😂😂
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam
https://www.r10.net/off-topic/167224...si-sorunu.html
konu tarihime bakın hala geliyor bana o zamandan beri
2012 yılından bu güne kadar geliyor 10 seneyi geçti çaresini bulamadım malesef
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler