Konu
Sürekli Böyle SMS Alıyorum Neden?
08-09-2025, 23:24:11
#8
PaSaSa
geçmiş olsun hocam
https://www.r10.net/off-topic/167224...si-sorunu.html
konu tarihime bakın hala geliyor bana o zamandan beri
2012 yılından bu güne kadar geliyor 10 seneyi geçti çaresini bulamadım malesef