• 07-09-2025, 22:59:24
    #1
    Garanti bankasına ek hesap ve kredi kartı borcum vardı yapılandırma yaptım ödeyemedim şimdi icra açılmış e devletten icra dosyası gözüküyor evimede tebligat kağıdı gelmiş bu borcu tekrardan yapılandırabilirmiyim veyatta direk kapatmak için nasıl bir yol izlemeliyim evime icra gelirmi
  • 07-09-2025, 23:00:36
    #2
    Size ödeme emri tebliğ edilmiş. Artık işiniz icra dairesiyle, ödeme emrinde güncel bakiye bulunur. Onu icra dairesine ödemelisiniz.
  • 07-09-2025, 23:00:39
    #3
    Peki Üzerine Birşey Varmı Reis
  • 07-09-2025, 23:00:55
    #4
    Maasli sigortali calisiyorsan hocam maasin 4/1 olarak sirketin onlarin verdigi icra dairesi hesabina odeme yapiyor uyaptan direk borcu odeyebilirsin hocam kartinla
  • 07-09-2025, 23:01:14
    #5
    enesdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Üzerine Birşey Varmı Reis
    Ev ve araba var
  • 07-09-2025, 23:02:01
    #6
    avukatı ara taksitlendir. Faizler çok yüksek olduğu için borcun biraz katlanmıştır. aslında epey katlanmıştır.
    Avukat taksit taksit ödemen konusunda genelde yardımcı olur. Ama dediğim gibi ikiye katlar muhtemelen .
    Ev haczi yapmazlar. Bazı avukatlar Evine icra memurlarıyla gelir ama eşya falan toparlamaz. Bankaya tapuya ve maaşına haciz koyarlar.
  • 07-09-2025, 23:06:27
    #7
    İcra dosyası açıldıysa muhtemelen tekrar yapılandırmazlar. Bir kere yapılandırmışsınız çünkü bu aşamaya gelmeden görüşmeniz lazımdı.
    Üzerine mal varmış mecbur ödetirler sana yoksa haciz uygulanır. İcra kağıdı eve geldiyse icra dairesinin hesabına yatırıp, borcu kapatabilirsin.
  • 07-09-2025, 23:07:36
    #8
    Kardeşim borcun çoksa git arabanı sat olmadı motora bin yoksa bu borç her geçen gün katlanır
  • 07-09-2025, 23:09:23
    #9
    tugrulcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev ve araba var
    Benim Bildiğime Göre Abi Borcu Ödeyemedikten İleri Süreçlerde Üzerindeki Mal Varlıklarına Çökme Hakları Var. Borcum Oldu Ufak XX.XXX Ödeyemedim Yapılandırdım. Ödeyemesem Bile Üzerime Birşey Yok Yani