Garanti bankasına ek hesap ve kredi kartı borcum vardı yapılandırma yaptım ödeyemedim şimdi icra açılmış e devletten icra dosyası gözüküyor evimede tebligat kağıdı gelmiş bu borcu tekrardan yapılandırabilirmiyim veyatta direk kapatmak için nasıl bir yol izlemeliyim evime icra gelirmi