• 07-09-2025, 20:45:41
    #10
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ben de farklı bir soru sorayım konu sahibinin izniyle, eskiyen plakaları yenilemek için çok yoruyorlar mı? Plakaları vidayla tutturdum, çünkü düştüler.
    eskiyen plakaları söküp notere götürüp teslim edin size plaka basım kağıdı veriyorlar 335,57 tl masrafı var sadece. plaka basım bedeli hariç tabi.
  • 07-09-2025, 21:09:35
    #11
    odabasogluahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noterde çalışıyorum hocam plaka zayi olduğunda şase tespiti filan gerekmiyor, o kadar parayı neye ödediniz bir makbuz aldınız mı?
    2000 küsür notere ödendi 800 küsürde trafik şubede 2 adet (ön arka) plaka için ödendi hocam.
  • 07-09-2025, 21:15:23
    #12
    Noterdeki rakam tam olarak 1633,57 olması lazım plaka basım bedeli normal doğrudur.