odabasogluahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Noterde çalışıyorum hocam plaka zayi olduğunda şase tespiti filan gerekmiyor, o kadar parayı neye ödediniz bir makbuz aldınız mı?
2000 küsür notere ödendi 800 küsürde trafik şubede 2 adet (ön arka) plaka için ödendi hocam.