• 07-09-2025, 05:00:37
    #1
    90 Gün kaldı artık darlamaya başlıyor akşam 8 Sabah 8 çalışıyorum haftasonlari dahil şafak 90 gün kaldı biter mi?
  • 07-09-2025, 05:03:37
    #2
    Hele bir son 10 güne geldiğinde şafak saymaya saat olarak başlıyorsun 😂😂
  • 07-09-2025, 05:03:44
    #3
    Biter... Dayan az kalmış.

    Hayırlı tezkereler.


    https://www.youtube.com/watch?v=VGrcd63tE8U
  • 07-09-2025, 05:33:15
    #4
    Nasipse biter ama askeriyede en önemli şey psikolojini bozmamandır. Bu ileriye dönük kalıcı bir hasar bırakabilir. Bundan dolayı ibadet ayrıca ne olursa olsun sabır ve sükuneti bozmamanı tavsiye ederim.
  • 07-09-2025, 05:34:33
    #5
    vay be ilk günü hatırlıyorum gözümü kapatıp ranzaya yatmıştım gözümü açtım tavana baktım tavanda ayak izi vardı
  • 07-09-2025, 05:36:40
    #6
    Senin şafak daha bitmez mezar taşı
  • 07-09-2025, 05:40:30
    #7
    Merhaba. Tadını çıkarın, isteseniz dahi bir daha askere çağırmayacaklar. ☺️
  • 07-09-2025, 06:00:05
    #8
    Eskiden 550 (18 Ay) veya 460 (15 Ay) güncüktü
  • 07-09-2025, 06:23:36
    #9
    Unutma ne kadar zor gelse de daha zoru her zaman var. Bize uyku uyutmuyorlardı 3-4 saat uykuyla sarhoş gibi geçirdim askerliği. Ama son gün gördüm ki eve dönüş yolunda 1 gün kaldığım o askeriyede leş gibi yataklarda yatan, askeriyenin içinde çamurda yürüyen yüzlerce asker vardı. Sadece 1 gün kaldık ama o pis yataklar bile doluydu ve yatacak yer bile yoktu. Ne izin ne tatil hiç bi şey görmedim.
    İran sinir karakolundaydım. Komutanlar bilr kafayı sıyırmış, yeni gelenler de gideceklerini söylüyorlardı. Tavsiye olarak kimseyle uğraşma, ben uğraştım ve hakkımı aradım her yerde ama herkes de benimle uğraştı. Psikolojini bozma, bitmeyecek gibi gelir bu günler nasıl geçecek dersin ama gariptir ki bitiyor. Hatta son gün havaalanında yav biz gidiyor muyuz gerçekten demiştik arkadaşlarla. Orada düşünmek için bol bol zaman var. Her şeyi düşün, hayal kur. Bir olay mı oldu hakkını arama, kabullen, deliye vur geç. Kimseye kin gitme. Askerlerden kimseye de kendini açıklama gereği duyma. Kimseye güvenme zaten 3 ayın geçmiş. En güvendiğim insan yüzünden uzatma cezası alacaktım ben.
    Eskiden askerlik daha uzundu evet ama bir görevin vardı, iznin vardı sanki bir yerde işe başlamış gibi rahatlık vardı genelinde.
    Şimdi askerlik kısaldı diye boş tutmuyorlar. Biz eskiyi bilmeyiz, eskiler de şimdiki askerliği bilmez. Herkes anlatır durur bi anı 😊
    İyi tezkereler