Askerdeyim bu şafak biter mi?
23
●820
- 07-09-2025, 05:03:44
- 07-09-2025, 05:40:30Merhaba. Tadını çıkarın, isteseniz dahi bir daha askere çağırmayacaklar. ☺️
- 07-09-2025, 06:23:36Unutma ne kadar zor gelse de daha zoru her zaman var. Bize uyku uyutmuyorlardı 3-4 saat uykuyla sarhoş gibi geçirdim askerliği. Ama son gün gördüm ki eve dönüş yolunda 1 gün kaldığım o askeriyede leş gibi yataklarda yatan, askeriyenin içinde çamurda yürüyen yüzlerce asker vardı. Sadece 1 gün kaldık ama o pis yataklar bile doluydu ve yatacak yer bile yoktu. Ne izin ne tatil hiç bi şey görmedim.
İran sinir karakolundaydım. Komutanlar bilr kafayı sıyırmış, yeni gelenler de gideceklerini söylüyorlardı. Tavsiye olarak kimseyle uğraşma, ben uğraştım ve hakkımı aradım her yerde ama herkes de benimle uğraştı. Psikolojini bozma, bitmeyecek gibi gelir bu günler nasıl geçecek dersin ama gariptir ki bitiyor. Hatta son gün havaalanında yav biz gidiyor muyuz gerçekten demiştik arkadaşlarla. Orada düşünmek için bol bol zaman var. Her şeyi düşün, hayal kur. Bir olay mı oldu hakkını arama, kabullen, deliye vur geç. Kimseye kin gitme. Askerlerden kimseye de kendini açıklama gereği duyma. Kimseye güvenme zaten 3 ayın geçmiş. En güvendiğim insan yüzünden uzatma cezası alacaktım ben.
Eskiden askerlik daha uzundu evet ama bir görevin vardı, iznin vardı sanki bir yerde işe başlamış gibi rahatlık vardı genelinde.
Şimdi askerlik kısaldı diye boş tutmuyorlar. Biz eskiyi bilmeyiz, eskiler de şimdiki askerliği bilmez. Herkes anlatır durur bi anı 😊
İyi tezkereler