Nasipse biter ama askeriyede en önemli şey psikolojini bozmamandır. Bu ileriye dönük kalıcı bir hasar bırakabilir. Bundan dolayı ibadet ayrıca ne olursa olsun sabır ve sükuneti bozmamanı tavsiye ederim.