• 06-09-2025, 13:14:01
    #1
    Merhaba üniversiteye başlayacağım ilk yıl çok dolu değil o yüzden olabildiğince kendimi geliştirmeye çabalayacağım şuan pek bilgim yok btk akademideki kurslardan başlasam yeterli olur mu acaba ve ya başka bir öneriniz varmı
  • 06-09-2025, 13:23:37
    #2
    BTK nın eğitimleri biraz eski o yüzden eksik kalma ihtimali olabilir ama temel düzey için iyidir. Ek olarak youtubeda daha yeni eğitimlerde bulabilirsiniz. Yeterli olacaktır. Herşey bir nevi aynı ama yenilikler artıyor güncel kalmak da önemli o yüzden her platformdan düzenli bir eğitim izlenebilir.
  • 06-09-2025, 13:24:28
    #3
    YouTube, Udemy gibi yerlerden ek takviyeler yaparak ve en önemlisi pratik ile kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
  • 06-09-2025, 13:25:41
    #4
    Temeli kurayım dersen idare eder çokta verim alabileceğin dersler yok ama
    Btkdan sonra yol planı çiz -> udemy, youtube, forumlar , github ve öğrenmek istediğin kodlama dillerinin kitaplarını pdf olarak nette bulabilirsin veya satın alabilirsin
  • 06-09-2025, 13:34:45
    #5
    YouTube Gençay Yıldız Prosedürel programlama mutlaka izlemenizi öneririm
  • 06-09-2025, 14:45:10
    #6
    Kurumsal PLUS