Merhaba üniversiteye başlayacağım ilk yıl çok dolu değil o yüzden olabildiğince kendimi geliştirmeye çabalayacağım şuan pek bilgim yok btk akademideki kurslardan başlasam yeterli olur mu acaba ve ya başka bir öneriniz varmı