• 05-09-2025, 17:16:39
    #1


    R10 a giremiyorum bilgisayar üzerinden son 15-20 dk dır böyle ama telefondan giriş yapıp kullanabiliyorum. Ne yaparsam bu bilgisayardaki sorun çözülür bilen varmı?
  • 05-09-2025, 17:17:24
    #2
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Cache temizlemeyi dener misiniz hocam?
    Bir de interneti bi resetleyin.
  • 05-09-2025, 17:18:23
    #3
    Chrome üzerinden PC'deyim forum açık, sorun yok.
  • 05-09-2025, 17:36:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    VPN kapatin..
  • 05-09-2025, 17:43:27
    #5
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPN kapatin..
    vpn açık değildi ki zaten, tarayıcı verilerini temizledim ama yine açılmıyordu bende operadan denedim sorunsuz açıldı. Sonra verileri sıfırladım düzelmedi bende modemi sıfırladım en son çare şu an düzeldi pc den yazıyorum zaten
  • 05-09-2025, 17:48:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vpn açık değildi ki zaten, tarayıcı verilerini temizledim ama yine açılmıyordu bende operadan denedim sorunsuz açıldı. Sonra verileri sıfırladım düzelmedi bende modemi sıfırladım en son çare şu an düzeldi pc den yazıyorum zaten
    En guzelini yapmissiniz. Ben bazen r10'a giremeyince PC'de degistiriyorum yenisini aliyorum. Siz yine webrowser degistirerek ucuz kurtulmuşunuz..
    Iyi forumlar..