Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vpn açık değildi ki zaten, tarayıcı verilerini temizledim ama yine açılmıyordu bende operadan denedim sorunsuz açıldı. Sonra verileri sıfırladım düzelmedi bende modemi sıfırladım en son çare şu an düzeldi pc den yazıyorum zaten
En guzelini yapmissiniz. Ben bazen r10'a giremeyince PC'de degistiriyorum yenisini aliyorum. Siz yine webrowser degistirerek ucuz kurtulmuşunuz..
Iyi forumlar..