R10 da sorun mu var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 da sorun mu var
6
●
182
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 da sorun mu var
03-09-2025, 00:41:37
#1
Webze
birkaç saattir sadece r10 net aşırı yavaş açılıyor sayfalar vb bir problem mi var yaşayan varmı sorun benlik mi acaba
03-09-2025, 00:41:58
#2
RakipsizHizmet
Kurumsal PLUS
Evet yavaş hocam. Genel sorun var.
03-09-2025, 00:42:04
#3
onurcilingir
var var
03-09-2025, 00:42:14
#4
byarves
Aynı sorunu bende yaşıyorum
03-09-2025, 00:42:45
#5
Feyyazcan
var maalesef.
03-09-2025, 00:44:18
#6
Aloha06
Sorun yok bende düzgün açılıyor
03-09-2025, 01:35:46
#7
Anılcan
We ❤️ R10.NET
Merhaba,
Arka planda yapılan bir çalışma kaynaklı yavaşlık olabilir. Sabah vakitlerinde düzelecektir.
İyi forumlar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler