• 03-09-2025, 00:41:37
    #1
    birkaç saattir sadece r10 net aşırı yavaş açılıyor sayfalar vb bir problem mi var yaşayan varmı sorun benlik mi acaba
  • 03-09-2025, 00:41:58
    #2
    Kurumsal PLUS
    Evet yavaş hocam. Genel sorun var.
  • 03-09-2025, 00:42:04
    #3
    var var
  • 03-09-2025, 00:42:14
    #4
    Aynı sorunu bende yaşıyorum
  • 03-09-2025, 00:42:45
    #5
    var maalesef.
  • 03-09-2025, 00:44:18
    #6
    Sorun yok bende düzgün açılıyor
  • 03-09-2025, 01:35:46
    #7
    We ❤️ R10.NET
    Merhaba,

    Arka planda yapılan bir çalışma kaynaklı yavaşlık olabilir. Sabah vakitlerinde düzelecektir.

    İyi forumlar.