• 29-08-2025, 20:17:45
    #1
    Merhaba,

    Workspace üzerinden mail hesabı (kullanıcı ekliyorum) ama ad soyad girmek gerekiyor.
    Mecburen R10 - İletişim olarak açıyorum mesela ama ben istiyorum ki sadece R10 olarak açayım. Bunu workspace ile nasıl yapabiliriz?
  • 29-08-2025, 20:18:48
    #2
    Güzel soru, dünden beri aynı şekilde bakınıyorum.
  • 29-08-2025, 20:21:33
    #3
    Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel soru, dünden beri aynı şekilde bakınıyorum.
    Boş kopyalama yaparak doldurdum soyadı kısmını

    https://sekilliyazi.com.tr/bosluk-kopyala/
  • 29-08-2025, 20:29:36
    #4
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş kopyalama yaparak doldurdum soyadı kısmını

    https://sekilliyazi.com.tr/bosluk-kopyala/
    Deneyeyim Teşekkürler.