Merhaba,
Workspace üzerinden mail hesabı (kullanıcı ekliyorum) ama ad soyad girmek gerekiyor.
Mecburen R10 - İletişim olarak açıyorum mesela ama ben istiyorum ki sadece R10 olarak açayım. Bunu workspace ile nasıl yapabiliriz?
Workspace tek isim kurumsal mail hakkında
3
●60
- 29-08-2025, 20:21:33Boş kopyalama yaparak doldurdum soyadı kısmınıKafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://sekilliyazi.com.tr/bosluk-kopyala/