Merhaba,

Workspace üzerinden mail hesabı (kullanıcı ekliyorum) ama ad soyad girmek gerekiyor.
Mecburen R10 - İletişim olarak açıyorum mesela ama ben istiyorum ki sadece R10 olarak açayım. Bunu workspace ile nasıl yapabiliriz?