• 29-08-2025, 00:45:48
    #1
    Merhabalar

    Kripto işlemleri hakkında ne düşünyorsunuz ?

    Sizce bu yılda hala yapılır mı ? Yüksek bir sermaye gerektiren bir iş modeli mi ? Öğrenimi zor mu ?

    Öğrenmek için desteklediğiniz kanalları altta paylaşırsanız sevinirim
  • 29-08-2025, 00:49:49
    #2
    Konu sahibi izniyle takip+++
  • 29-08-2025, 00:51:06
    #3
    Boğa daha başlamadı !!!!
  • 29-08-2025, 00:52:27
    #4
    @dll; 'i takip edin.
  • 29-08-2025, 00:53:38
    #5
    Kriptoda onlarca farklı strateji var. Doğru stratejiler + birden çok strateji ve kasa + sabır + teknik bilgi + piyasa takibi + haber takibi vb şeyler birleştiği zaman evet kazançlı.
    eğer yeniyseniz ve şanslı değilseniz ilk yatırdığınız para genelde liq olur. Bu yüzden tamamını kaybedeceğinizde size koymayacak bir parayla başlayın. Yada demo hesaplarda ciddi bir şekilde kendi paranız gibi öğrenerek geliştirebilirsiniz kendinizi.
  • 29-08-2025, 01:14:42
    #6
    Binance global'de A2Z coin, market değeri yeni listelenmiş bir kripto için bence gayet düşük. Takibe değer diye düşünüyorum. Kısa vadede tekrar X2 yapsa yeter bana.. 46-50 arasına geri dönmesini bekledim 15 gündür gelmedi namıssız (açılış fiyatı o seviyelerdi x2 yaptı, geri döndü) 5380 de dayanamadım bindim trene..