Merhabalar

Kripto işlemleri hakkında ne düşünyorsunuz ?

Sizce bu yılda hala yapılır mı ? Yüksek bir sermaye gerektiren bir iş modeli mi ? Öğrenimi zor mu ?

Öğrenmek için desteklediğiniz kanalları altta paylaşırsanız sevinirim