• 27-08-2025, 18:17:44
    #1
    Mac aldım neler yüklemeliyim? Önerileriniz var mıdır? Program olarak.
  • 27-08-2025, 18:19:56
    #2
    GOOGLE YORUM & YT REKLAM
    Google chrome
  • 27-08-2025, 18:19:59
    #3
    Hayırlı olsun gülerek kullan
  • 27-08-2025, 18:20:37
    #4
    Neye ihtiyacın varsa onu yükle hocam, kullanmadığın uygulama her zaman zarardır. Özellikle arkaplanda çalışıp şarj süresini azaltma konusunda.
    Bende mac kullanıyorum, windowstan yeni geçtiysen bazı uygulamarı bulamayabilirsin. AppStore da iş görecek kadar uygulama var. HomeBrew ile de terminalden yüklemen gereken şeyleri yükleyebilirsin.
  • 27-08-2025, 18:22:17
    #5
    https://www.r10.net/1083720310-post8.html

    buyrun hocam 1-2 program değişmiştir en fazla : )

    alfred yerine raycast
    spectacle yerine rectangle
  • 27-08-2025, 18:22:31
    #6
    Bende Macbook almayı düşünüyorum hız konusundan dolayi Windows da işlerimi göremez oldum cursor ve vscode adobe kullanmak için alacağım sırf bunlari destekliyor mu mac
  • 27-08-2025, 18:22:32
    #7
    Hayirli olsam once hocam. Mac icin tum ucerli uygulamalarin hepsinin toplandigi yer setapp diye uygulama var ordan baka bilirsiniz icinde mac icin bi suru program var
  • 27-08-2025, 18:36:34
    #8
    Safari kullan ama her zaman yedek olarak Ecosia bulundur. Onun disinda hersey pages vb. yuklu olarak zaten geliyor bir sey yuklemene gerek yok. Zip rar vb. icin keka kur. Sistemi ingilizce kullan ve chatgpt indir chatgptnin apple ai ile iletisim kurmasina izin ver yazi vb. yazarken isini baya kolaylastiracak hatali kelimeler konusunda vb. Onun disinda windowstaki gibi su gerekli bu gerekli gibi bir ilk kurulum sonrasi programlar gereksinimi yok hersey var. Ihtiyacin varsa homebrew veya macports falan kurabilirsin. Homebrew kullanmani tavsiye ederim digerlerinin repolari sorunlu.
    Edit: windows programlari ve oyunlari icin whisky kullanabilirsin. Paraya kiyarim abonelik alirim dersen crossover var en mukemmeli o zaten.
  • 27-08-2025, 18:42:31
    #9
    AlperenYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safari kullan ama her zaman yedek olarak Ecosia bulundur. Onun disinda hersey pages vb. yuklu olarak zaten geliyor bir sey yuklemene gerek yok. Zip rar vb. icin keka kur. Sistemi ingilizce kullan ve chatgpt indir chatgptnin apple ai ile iletisim kurmasina izin ver yazi vb. yazarken isini baya kolaylastiracak hatali kelimeler konusunda vb. Onun disinda windowstaki gibi su gerekli bu gerekli gibi bir ilk kurulum sonrasi programlar gereksinimi yok hersey var. Ihtiyacin varsa homebrew veya macports falan kurabilirsin. Homebrew kullanmani tavsiye ederim digerlerinin repolari sorunlu.
    Edit: windows programlari ve oyunlari icin whisky kullanabilirsin. Paraya kiyarim abonelik alirim dersen crossover var en mukemmeli o zaten.
    CS 2'yi akıcı oynamanın bir yolu var mı? Normalde M işlemcileri desteklemiyormuş.