Neye ihtiyacın varsa onu yükle hocam, kullanmadığın uygulama her zaman zarardır. Özellikle arkaplanda çalışıp şarj süresini azaltma konusunda.
Bende mac kullanıyorum, windowstan yeni geçtiysen bazı uygulamarı bulamayabilirsin. AppStore da iş görecek kadar uygulama var. HomeBrew ile de terminalden yüklemen gereken şeyleri yükleyebilirsin.