Selamlar,
Contaboyu kullanırım güzel firma ama farklılık olsun diyorum.
LeaseWebi düşünüyorum oldukça güzel ama r10da bazı konular açılmış "Uptime oranları kötü,backupsız sunucular yok ediliyor" gibisinden mesajlar okudum yoksa direk buradan alacaktım.
Netcup var burayı alacaktım ama burada da 4 kurulum ücreti gördüm canımı sıktı.
Sizce hangisi?
Contabo Mu,LeaseWeb Mi yoksa Netcup mu?
3
●114
- 21-08-2025, 18:51:37
- 21-08-2025, 19:08:11Hetzner neden kullanmıyorsunuz? Ben çok memnunum.
Ayrıca davetiye bağlantımı paylaşayım sizinle 20 ücretsiz kredi veriyorlar. Bana da 10 hediye etmiş olursunuz;
hetzner davetiye linki - 21-08-2025, 19:12:43Üyelik açamıyoruz ki üyelik vermiyorHelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2025, 19:14:05Evet birçok kişi özellikle son zamanlarda üyelik alamıyor. İsterseniz farklı maille falan bir daha deneyin.soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten ucuz ve hızlı bir sağlayıcı. F/P olarak en iyisi diyebilirim. Ben 6 yıldır kullanıyorum