• 21-08-2025, 18:51:37
    #1
    Selamlar,

    Contaboyu kullanırım güzel firma ama farklılık olsun diyorum.
    LeaseWebi düşünüyorum oldukça güzel ama r10da bazı konular açılmış "Uptime oranları kötü,backupsız sunucular yok ediliyor" gibisinden mesajlar okudum yoksa direk buradan alacaktım.
    Netcup var burayı alacaktım ama burada da 4€ kurulum ücreti gördüm canımı sıktı.

    Sizce hangisi?
  • 21-08-2025, 19:08:11
    #2
    Hetzner neden kullanmıyorsunuz? Ben çok memnunum.
    Ayrıca davetiye bağlantımı paylaşayım sizinle 20€ ücretsiz kredi veriyorlar. Bana da 10€ hediye etmiş olursunuz;
    hetzner davetiye linki
  • 21-08-2025, 19:12:43
    #3
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hetzner neden kullanmıyorsunuz? Ben çok memnunum.
    Ayrıca davetiye bağlantımı paylaşayım sizinle 20€ ücretsiz kredi veriyorlar. Bana da 10€ hediye etmiş olursunuz;
    hetzner davetiye linki
    Üyelik açamıyoruz ki üyelik vermiyor
  • 21-08-2025, 19:14:05
    #4
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyelik açamıyoruz ki üyelik vermiyor
    Evet birçok kişi özellikle son zamanlarda üyelik alamıyor. İsterseniz farklı maille falan bir daha deneyin.
    Gerçekten ucuz ve hızlı bir sağlayıcı. F/P olarak en iyisi diyebilirim. Ben 6 yıldır kullanıyorum