Selamlar,
Contaboyu kullanırım güzel firma ama farklılık olsun diyorum.
LeaseWebi düşünüyorum oldukça güzel ama r10da bazı konular açılmış "Uptime oranları kötü,backupsız sunucular yok ediliyor" gibisinden mesajlar okudum yoksa direk buradan alacaktım.
Netcup var burayı alacaktım ama burada da 4 kurulum ücreti gördüm canımı sıktı.
Sizce hangisi?