• 21-08-2025, 02:36:32
    #1
    Merhabalar doğuştan el ve ayak bölgem aşırı derece de terleme yapıyor duygu durumlarında.

    Kaç kere doktora gittim tedavi süreci hiç ilerlemedi.

    Bu hastalığı geçirip ameliyatını olan var mı?
  • 21-08-2025, 02:41:15
    #2
    Geçmiş olsun
  • 21-08-2025, 02:41:30
    #3
    Bir arkadaşımda sürekli avuç içi terliyordu askerde çürük raporu aldı gelmişti. Çok aradı tedavisini ama bulamadı diye biliyorum hatırladığım kadarıyla
  • 21-08-2025, 02:45:26
    #4
    Teşekkür ederim
  • 21-08-2025, 02:46:52
    #5
    Evet hocam. Bende de aynı şekilde öyle. Askerlik için ne derler bilmiyorum.
  • 21-08-2025, 02:50:59
    #6
    Benimde ellerim terler, çorap giyerim yaz kış o zaman terlemiyor..
  • 21-08-2025, 02:52:27
    #7
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde ellerim terler, çorap giyerim yaz kış o zaman terlemiyor..
    Aynı benimde hocam bende hep çoraplıyım. Ama ellerimin terini az da olsa azaltıyor. Eldiven takıyorum pamuk
  • 21-08-2025, 02:54:07
    #8
    Enesmao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı benimde hocam bende hep çoraplıyım. Ama ellerimin terini az da olsa azaltıyor. Eldiven takıyorum pamuk
    Benimki o kadar değil yani eldiven takacak kadar, ama genelde yanımda havlu ya da tuvalet kağıdı oluyor hep ellerimi siler ve yıkarım, birazcık kirlense bile ellerim terlemeye geçiyor otomatik gidip yıkıyorum. Mesela şu an bile terli şortuma sürürek kurutuyorum. Tedavisi yok ben bulamadım şahsen araştırdım ama yok maalesef.
  • 21-08-2025, 02:56:35
    #9
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki o kadar değil yani eldiven takacak kadar, ama genelde yanımda havlu ya da tuvalet kağıdı oluyor hep ellerimi siler ve yıkarım, birazcık kirlense bile ellerim terlemeye geçiyor otomatik gidip yıkıyorum. Mesela şu an bile terli şortuma sürürek kurutuyorum. Tedavisi yok ben bulamadım şahsen araştırdım ama yok maalesef.
    Hocam bir kaç kişinin anlattığına göre bazısının ciğerden ameliyat olmuş ve geçmiş. Duyum sadece . Ciğerler için randevu almadım onuda alıp son çare oraya bakacağım.