Merhabalar doğuştan el ve ayak bölgem aşırı derece de terleme yapıyor duygu durumlarında.
Kaç kere doktora gittim tedavi süreci hiç ilerlemedi.
Bu hastalığı geçirip ameliyatını olan var mı?
Hiperhidroz hastalığı
13
●244
- 21-08-2025, 02:52:27Aynı benimde hocam bende hep çoraplıyım. Ama ellerimin terini az da olsa azaltıyor. Eldiven takıyorum pamukPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2025, 02:54:07Benimki o kadar değil yani eldiven takacak kadar, ama genelde yanımda havlu ya da tuvalet kağıdı oluyor hep ellerimi siler ve yıkarım, birazcık kirlense bile ellerim terlemeye geçiyor otomatik gidip yıkıyorum. Mesela şu an bile terli şortuma sürürek kurutuyorum. Tedavisi yok ben bulamadım şahsen araştırdım ama yok maalesef.Enesmao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2025, 02:56:35Hocam bir kaç kişinin anlattığına göre bazısının ciğerden ameliyat olmuş ve geçmiş. Duyum sadece . Ciğerler için randevu almadım onuda alıp son çare oraya bakacağım.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle