Merhabalar doğuştan el ve ayak bölgem aşırı derece de terleme yapıyor duygu durumlarında.

Kaç kere doktora gittim tedavi süreci hiç ilerlemedi.

Bu hastalığı geçirip ameliyatını olan var mı?