• 20-08-2025, 20:15:12
    #1
    Herkese merhaba. Playwright ve Dolphin Anty ile tamamen kişisel ihtiyacım doğrultusunda Google hesapları oluşturmayı test ediyorum.

    Normal şartlarda sıfır bir Dolphin profiliyle direkt elle gmail hesabı oluşturma sayfasına girip sorunsuz şekilde hesapları oluşturabiliyorum.
    Fakat işin içine bot girdiğinde 10 denememin en az 8'inde telefon numarası girme ekranı yerine QR ekranı açılıyor ve telefondan devam etmem gerekiyor. Yani google bir şekilde bot kullanıldığını anlıyor ve telefon numarası girmeden önce gerçek bir telefondan qr okutarak devam etmemi istiyor.
    Çeşitli tarayıcı ısıtma testleri yaptım, youtube ve google üzerinden çerezlemeyi denedim.
    Tıklamaların ve mouse hareketlerinin tamamını kordinat bazlı yapmayı denedim.
    Bilgisayarın gerçek mouse'unu kullanarak işlem yaptırmayı denedim.
    Mouse'a insansı random hareketler yaptırdım ve gerçekten gözle izleseniz bile bir insan kullanıyor sanarsınız
    İnput girişlerini manuel denemelerde copy paste ile yapıyorum fakat botta insansı şekilde random beklemeli, bazen yanlış harf yazmalı ve geri silmeli şekilde denedim.
    Manuelde yaptığım gibi copy paste yaptırmayı denedim hatta paste yaptırmadan önce sanki gerçekten bir yerden kopyalıyormuşum gibi tarayıcıdan fokusu çekip başka ekrana geçip geri dönmüş gibi yaptırmayı bile denedim.
    Birebir kendimi taklit edebileceğim ve farklı türde hesap oluşturmaları taklit edebileceğim tüm yöntemleri denedim fakat ne olursa olsun manuelde yakaladığım başarının yarısına bile yaklaşamadım.

    Şu anda tek merak ettiğim, google benim bot olduğumu nereden anlıyor ? Bu kadar net bir şekilde anlıyor, ama 10 denemeden bazen bir bazen ikisinde anlamıyor ve telefon girme ekranı açılıyor. Apilerimde, kod girmede vs hiç bir problem yok. Bot tamamen çalışır vaziyette ama başarı oranı çok düşük olduğu için çalıştırmam da çok sağlıklı olmuyor.


    Değerli forum arkadaşlarımla bir beyin fırtınası yapmak istiyorum


    Herhangi bir fikir için minnettar olurum.

    Şimdiden yazacak olan herkese teşekkürler.







  • 20-08-2025, 20:30:10
    #2
    Hocam kendi aranda ne konuştuğunu bile dinleyip ona göre reklam gösteren bilgisayarda nelerin çalıştığını mi bilemeyecek.
    Neyse manuel ios mail 10 Android mail 8 tl 😁
  • 20-08-2025, 20:40:33
    #3
    🥇Innovative SEO Manager
    Bir telefona root atıp, akabinde adb script yapılandırıp bunun üzerine bir bot yaparsanız mobil cihaz üzerinden yapacağınız işlemler QR istemeyecektir. PC yazılımdan ziyade bir mobil cihaz üzerinden işlemlerinizi tamamlamak süreçlerinize kolaylık sağlayacaktır.
  • 20-08-2025, 20:54:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bazı firmalar bilgisayarda haddinden fazla erişimi var gerekli kontrolleri yapıyor, ben bu AntyBrowser'lar ile manuel de olsa dahi açabilmenize şaşırdım aslında, Gmailin acılıp acılmamasında eskisi kadar çerezleme taktigi işe yarar degil cihazı tanıyor geçmişe dönük, manuelde olsa açabilmeniz şaşırttı
  • 21-08-2025, 04:52:30
    #5
    kenan3507 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba. Playwright ve Dolphin Anty ile tamamen kişisel ihtiyacım doğrultusunda Google hesapları oluşturmayı test ediyorum.

    Normal şartlarda sıfır bir Dolphin profiliyle direkt elle gmail hesabı oluşturma sayfasına girip sorunsuz şekilde hesapları oluşturabiliyorum.
    Fakat işin içine bot girdiğinde 10 denememin en az 8'inde telefon numarası girme ekranı yerine QR ekranı açılıyor ve telefondan devam etmem gerekiyor. Yani google bir şekilde bot kullanıldığını anlıyor ve telefon numarası girmeden önce gerçek bir telefondan qr okutarak devam etmemi istiyor.
    Çeşitli tarayıcı ısıtma testleri yaptım, youtube ve google üzerinden çerezlemeyi denedim.
    Tıklamaların ve mouse hareketlerinin tamamını kordinat bazlı yapmayı denedim.
    Bilgisayarın gerçek mouse'unu kullanarak işlem yaptırmayı denedim.
    Mouse'a insansı random hareketler yaptırdım ve gerçekten gözle izleseniz bile bir insan kullanıyor sanarsınız
    İnput girişlerini manuel denemelerde copy paste ile yapıyorum fakat botta insansı şekilde random beklemeli, bazen yanlış harf yazmalı ve geri silmeli şekilde denedim.
    Manuelde yaptığım gibi copy paste yaptırmayı denedim hatta paste yaptırmadan önce sanki gerçekten bir yerden kopyalıyormuşum gibi tarayıcıdan fokusu çekip başka ekrana geçip geri dönmüş gibi yaptırmayı bile denedim.
    Birebir kendimi taklit edebileceğim ve farklı türde hesap oluşturmaları taklit edebileceğim tüm yöntemleri denedim fakat ne olursa olsun manuelde yakaladığım başarının yarısına bile yaklaşamadım.

    Şu anda tek merak ettiğim, google benim bot olduğumu nereden anlıyor ? Bu kadar net bir şekilde anlıyor, ama 10 denemeden bazen bir bazen ikisinde anlamıyor ve telefon girme ekranı açılıyor. Apilerimde, kod girmede vs hiç bir problem yok. Bot tamamen çalışır vaziyette ama başarı oranı çok düşük olduğu için çalıştırmam da çok sağlıklı olmuyor.


    Değerli forum arkadaşlarımla bir beyin fırtınası yapmak istiyorum


    Herhangi bir fikir için minnettar olurum.

    Şimdiden yazacak olan herkese teşekkürler.







    QR ekranı eğer proxy kullanıyorsanız büyük ihtimalle proxy kaynaklı açılıyor.
  • 26-08-2025, 23:17:44
    #6
    MEDIAFORDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir telefona root atıp, akabinde adb script yapılandırıp bunun üzerine bir bot yaparsanız mobil cihaz üzerinden yapacağınız işlemler QR istemeyecektir. PC yazılımdan ziyade bir mobil cihaz üzerinden işlemlerinizi tamamlamak süreçlerinize kolaylık sağlayacaktır.
    Bi bakıcam hocam proxy kullandığım için sıkıntı yaşar mıyım bilmiyorum.

    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı firmalar bilgisayarda haddinden fazla erişimi var gerekli kontrolleri yapıyor, ben bu AntyBrowser'lar ile manuel de olsa dahi açabilmenize şaşırdım aslında, Gmailin acılıp acılmamasında eskisi kadar çerezleme taktigi işe yarar degil cihazı tanıyor geçmişe dönük, manuelde olsa açabilmeniz şaşırttı
    Hocam manuel açıp üstüne google ads hesabı açıp üstüne 24 euro eşik alıp harcatıyorum bile 😄

    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    QR ekranı eğer proxy kullanıyorsanız büyük ihtimalle proxy kaynaklı açılıyor.
    Mobil temiz proxy kullanıyorum ama manuel açılışta bi sorun yok zaten hocam