MEDIAFORDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir telefona root atıp, akabinde adb script yapılandırıp bunun üzerine bir bot yaparsanız mobil cihaz üzerinden yapacağınız işlemler QR istemeyecektir. PC yazılımdan ziyade bir mobil cihaz üzerinden işlemlerinizi tamamlamak süreçlerinize kolaylık sağlayacaktır.
Bi bakıcam hocam proxy kullandığım için sıkıntı yaşar mıyım bilmiyorum.

mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazı firmalar bilgisayarda haddinden fazla erişimi var gerekli kontrolleri yapıyor, ben bu AntyBrowser'lar ile manuel de olsa dahi açabilmenize şaşırdım aslında, Gmailin acılıp acılmamasında eskisi kadar çerezleme taktigi işe yarar degil cihazı tanıyor geçmişe dönük, manuelde olsa açabilmeniz şaşırttı
Hocam manuel açıp üstüne google ads hesabı açıp üstüne 24 euro eşik alıp harcatıyorum bile 😄

Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
QR ekranı eğer proxy kullanıyorsanız büyük ihtimalle proxy kaynaklı açılıyor.
Mobil temiz proxy kullanıyorum ama manuel açılışta bi sorun yok zaten hocam