• 16-08-2025, 20:57:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar şuan da adobe lisansını 1600 TL gibi bir rakama alabiliyoruz aylık olarak. bunu daha indirimli nasıl alabilirim yardımcı olabilecek var mı?
    (sürekli e posta değişerek almak istemiyorum) direk kendi lisansını daha indirimli alabileceğim bir yolu var mı?
  • 16-08-2025, 21:01:51
    #2
    Öğrenci planı alıp, 597 TL'ye düşürebilirsiniz.
    Live chat üzerinden ikna edici olursanız, 50% indirim alabilirsiniz.
    Toplamda cebinizden 3582 TL çıkar. Ama bu iki lisans için geçerlidir.
    Buradan biri ile anlaşıp, 2 kişi paylaşımlı kullanabilirsiniz. Bu durumda 1791 TL / yıl karşılığında kullanabilirsiniz.

    Alternatif olarak:
    Forumda satanlardan biraz daha yukarı fiyatlara alabilirsiniz. 14 günde bir yenilenmeyeceğinden ve tüm süreyi kapsayacak garanti olduğundan emin olun.
  • 17-08-2025, 00:04:57
    #3
    Aylık paket için yardımcı olabiliriz hocam
  • 17-08-2025, 12:01:24
    #4
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci planı alıp, 597 TL'ye düşürebilirsiniz.
    Live chat üzerinden ikna edici olursanız, 50% indirim alabilirsiniz.
    Toplamda cebinizden 3582 TL çıkar. Ama bu iki lisans için geçerlidir.
    Buradan biri ile anlaşıp, 2 kişi paylaşımlı kullanabilirsiniz. Bu durumda 1791 TL / yıl karşılığında kullanabilirsiniz.

    Alternatif olarak:
    Forumda satanlardan biraz daha yukarı fiyatlara alabilirsiniz. 14 günde bir yenilenmeyeceğinden ve tüm süreyi kapsayacak garanti olduğundan emin olun.
    Çok teşekkür ederim bilgilendirme için
  • 17-08-2025, 12:02:09
    #5
    programmeronder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık paket için yardımcı olabiliriz hocam
    Yıllık olarak olamaz mı acaba? veya aylık olunca her ay ayrı bir e posta adresine mi lisans vereceksiniz?
  • 17-08-2025, 16:10:51
    #6
    @mertsevimph; merhaba hocam yillik tek davet şeklinde mailinize tanimlayabiliyoruz
  • 17-08-2025, 16:28:32
    #7
    @ÖzKing; yardımcı olabilir.
  • 17-08-2025, 17:29:18
    #8
    Bulabildiniz mi?
  • 17-08-2025, 22:23:57
    #9
    programmeronder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mertsevimph; merhaba hocam yillik tek davet şeklinde mailinize tanimlayabiliyoruz
    Fiyatlandırma nedir acaba?