Merhaba arkadaşlar şuan da adobe lisansını 1600 TL gibi bir rakama alabiliyoruz aylık olarak. bunu daha indirimli nasıl alabilirim yardımcı olabilecek var mı?
(sürekli e posta değişerek almak istemiyorum) direk kendi lisansını daha indirimli alabileceğim bir yolu var mı?
Adobe lisansini nasil daha uyguna alirim?
9
●184
- 16-08-2025, 20:57:22
- 16-08-2025, 21:01:51Öğrenci planı alıp, 597 TL'ye düşürebilirsiniz.
Live chat üzerinden ikna edici olursanız, 50% indirim alabilirsiniz.
Toplamda cebinizden 3582 TL çıkar. Ama bu iki lisans için geçerlidir.
Buradan biri ile anlaşıp, 2 kişi paylaşımlı kullanabilirsiniz. Bu durumda 1791 TL / yıl karşılığında kullanabilirsiniz.
Alternatif olarak:
Forumda satanlardan biraz daha yukarı fiyatlara alabilirsiniz. 14 günde bir yenilenmeyeceğinden ve tüm süreyi kapsayacak garanti olduğundan emin olun. - 17-08-2025, 12:01:24Çok teşekkür ederim bilgilendirme içinCaty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2025, 12:02:09Yıllık olarak olamaz mı acaba? veya aylık olunca her ay ayrı bir e posta adresine mi lisans vereceksiniz?programmeronder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2025, 16:10:51@mertsevimph; merhaba hocam yillik tek davet şeklinde mailinize tanimlayabiliyoruz
- 17-08-2025, 22:23:57Fiyatlandırma nedir acaba?programmeronder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle