Merhaba arkadaşlar şuan da adobe lisansını 1600 TL gibi bir rakama alabiliyoruz aylık olarak. bunu daha indirimli nasıl alabilirim yardımcı olabilecek var mı?
(sürekli e posta değişerek almak istemiyorum) direk kendi lisansını daha indirimli alabileceğim bir yolu var mı?