23 Temmuz'da Yurtdışından kargo dahil 50euro değerinde ürün sipariş etmiştim ancak kargo takip hareketlerine göre 10gündür aynı durumda gümrük süreci hakkında nereden bilgi alabilirim? Spam mailler dışında herhangi bir mesaj/bilgilendirme vs. bir şey gelmedi.
30 euro üstünde vergi varmış (Hollanda'dan gelecek) verdi tutarı ne zaman belli oluyor? Bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim
Yurtdışı kargo süreci hk
5
●100
- 15-08-2025, 21:21:04yapma ya 2 bin tllik ürün için o kadar çıkar mı ... ürün gümrük memuruna hayırlı olsun o zamanTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2025, 21:23:07Bu arkadaşlar ürünün fiyatından haberdar, kişisel kullanım değil ticari yazacaklar haliyle siz ürünü ithal ediyormuş gibi işlem göreceksiniz. Sizin 2000 liralık ürünü alırken 10-15 bin para harcamayacağınızı bildikleri için terk edileceğini tahmin edip cukka.karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse yapmıyorlar demesin bu arada içeride tanıdık arkadaşlarımız var
Örnek en son getirdiğim 200 euroluk ürün çıkan tablo;
Toplam Vergi : 5.745,10 TL
ORDINO + ARDİYE : 4.825,00 TL
MÜŞAVİRLİK HİZMET BEDELİ : 3.000,00 TL
MATBU : 600,00 TL
E ARŞİV : 300,00 TL
KIRMIZI HAT : 750,00 TL
YKTS : 300,00 TL
FON : 80,00 TL
Burada size vergi kalemi daha düşük çıkacak fakat diğer kalemler kabaca aynı kalacak. Haliyle 10 bin üstü tutara hazır olun. Bu arada fiyat geçen yıl temmuz ayından, hizmet bedelleri falan yükselmiş olabilir sonuçta 1 yıl geçmiş.
Teklif almak ücretsiz bence bir iletişime geçin. - 15-08-2025, 21:31:32Teşekkür ederim hocam, biraz üzdü ama bi' sorayım belki gümrük memuru beğenmemiştirTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2025, 21:39:5510 gündür ses yoksa kesin beğenmiştir.karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
