• 15-08-2025, 21:15:08
    #1
    23 Temmuz'da Yurtdışından kargo dahil 50euro değerinde ürün sipariş etmiştim ancak kargo takip hareketlerine göre 10gündür aynı durumda gümrük süreci hakkında nereden bilgi alabilirim? Spam mailler dışında herhangi bir mesaj/bilgilendirme vs. bir şey gelmedi.

    30 euro üstünde vergi varmış (Hollanda'dan gelecek) verdi tutarı ne zaman belli oluyor? Bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim
  • 15-08-2025, 21:18:24
    #2
    Hangi kargo ile geldiğini, takip no, sipariş no gibi bilgileri bir tane gümrük müşavirliğine iletin ilgilensinler. Ünsped ile hallediyorum genelde fakat size ortalama 10-15 bin TL ödeme çıkar gibi geliyor bana. En temizi ürünü terk etmek olacaktır.
  • 15-08-2025, 21:21:04
    #3
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kargo ile geldiğini, takip no, sipariş no gibi bilgileri bir tane gümrük müşavirliğine iletin ilgilensinler. Ünsped ile hallediyorum genelde fakat size ortalama 10-15 bin TL ödeme çıkar gibi geliyor bana. En temizi ürünü terk etmek olacaktır.
    yapma ya 2 bin tllik ürün için o kadar çıkar mı ... ürün gümrük memuruna hayırlı olsun o zaman
  • 15-08-2025, 21:23:07
    #4
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapma ya 2 bin tllik ürün için o kadar çıkar mı ... ürün gümrük memuruna hayırlı olsun o zaman
    Bu arkadaşlar ürünün fiyatından haberdar, kişisel kullanım değil ticari yazacaklar haliyle siz ürünü ithal ediyormuş gibi işlem göreceksiniz. Sizin 2000 liralık ürünü alırken 10-15 bin para harcamayacağınızı bildikleri için terk edileceğini tahmin edip cukka.

    Kimse yapmıyorlar demesin bu arada içeride tanıdık arkadaşlarımız var


    Örnek en son getirdiğim 200 euroluk ürün çıkan tablo;
    Toplam Vergi : 5.745,10 TL
    ORDINO + ARDİYE : 4.825,00 TL
    MÜŞAVİRLİK HİZMET BEDELİ : 3.000,00 TL
    MATBU : 600,00 TL
    E ARŞİV : 300,00 TL
    KIRMIZI HAT : 750,00 TL
    YKTS : 300,00 TL
    FON : 80,00 TL

    Burada size vergi kalemi daha düşük çıkacak fakat diğer kalemler kabaca aynı kalacak. Haliyle 10 bin üstü tutara hazır olun. Bu arada fiyat geçen yıl temmuz ayından, hizmet bedelleri falan yükselmiş olabilir sonuçta 1 yıl geçmiş.

    Teklif almak ücretsiz bence bir iletişime geçin.
  • 15-08-2025, 21:31:32
    #5
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşlar ürünün fiyatından haberdar, kişisel kullanım değil ticari yazacaklar haliyle siz ürünü ithal ediyormuş gibi işlem göreceksiniz. Sizin 2000 liralık ürünü alırken 10-15 bin para harcamayacağınızı bildikleri için terk edileceğini tahmin edip cukka.

    Kimse yapmıyorlar demesin bu arada içeride tanıdık arkadaşlarımız var


    Örnek en son getirdiğim 200 euroluk ürün çıkan tablo;
    Toplam Vergi : 5.745,10 TL
    ORDINO + ARDİYE : 4.825,00 TL
    MÜŞAVİRLİK HİZMET BEDELİ : 3.000,00 TL
    MATBU : 600,00 TL
    E ARŞİV : 300,00 TL
    KIRMIZI HAT : 750,00 TL
    YKTS : 300,00 TL
    FON : 80,00 TL

    Burada size vergi kalemi daha düşük çıkacak fakat diğer kalemler kabaca aynı kalacak. Haliyle 10 bin üstü tutara hazır olun. Bu arada fiyat geçen yıl temmuz ayından, hizmet bedelleri falan yükselmiş olabilir sonuçta 1 yıl geçmiş.

    Teklif almak ücretsiz bence bir iletişime geçin.
    Teşekkür ederim hocam, biraz üzdü ama bi' sorayım belki gümrük memuru beğenmemiştir
  • 15-08-2025, 21:39:55
    #6
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam, biraz üzdü ama bi' sorayım belki gümrük memuru beğenmemiştir
    10 gündür ses yoksa kesin beğenmiştir.