23 Temmuz'da Yurtdışından kargo dahil 50euro değerinde ürün sipariş etmiştim ancak kargo takip hareketlerine göre 10gündür aynı durumda gümrük süreci hakkında nereden bilgi alabilirim? Spam mailler dışında herhangi bir mesaj/bilgilendirme vs. bir şey gelmedi.

30 euro üstünde vergi varmış (Hollanda'dan gelecek) verdi tutarı ne zaman belli oluyor? Bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim