• 14-08-2025, 22:34:49
    #1
    Selam millet,
    Kitapyurdu’nun e-kitap abonelik sistemi varmış, yeni gördüm. Aranızda alıp kullanan oldu mu?
    Merak ettiklerim:
    • Hangi yayınevleri var, içerik bol mu?
    • Kullanması rahat mı, uygulaması düzgün çalışıyor mu?
    • Genel olarak memnun kaldınız mı?
    Kullanan varsa tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim, ona göre düşünüp alacağım.
  • 14-08-2025, 22:54:48
    #2
    Uygulamasını indrince üye olmadan kitaplara bakabiliyorsunuz hangileri var diye.